اخبار

بررسی مزایا و معایب قفل های برقی

بررسی مزایا و معایب قفل های برقی

معمولا از قفل برقی درب به منظور بالا بردن امنیت و سهولت باز شدن درب های آپارتمانی استفاده می شود. این قفل ها بسیار قوی هستند و به راحتی شکسته نمی شوند؛ به همین دلیل می توانند محافظ بسیار خوبی برای درب های آپارتمانی کوچک و درب پارکینگ باشند. این قفل ها معمولا به راحتی توسط کودکان باز نمی شوند و برای منازلی که کودک دارند مناسب هستند. مهم ترین دلیل اصلی استفاده از این قفل های برقی سهولت استفاده از آن ها می باشد که به راحتی به وسیله ریموت باز می شوند در نتیجه یکی از بهترین قفل ها کنترل از راه دور هستند. در این مقاله میخواهیم به بررسی مزایا و معایب قفل های برقی بپردازیم.

مزایای قفل برقی پارکینگ

بازدیدکننده محترم شما میتوانید محصولات قفل برقی سیزا را مشاهده کنید.

دلایل استفاده از قفل های برقی

معمولا به دلیل اینکه قفل برقی قدرت زیادی دارد و بسیار با دوام است برای درب هایی کاربرد دارد که رفت و آمد زیادی از آنها می شود پس می تواند گزینه خوبی برای درب های آپارتمانی که تعداد زیادی واحد دارند باشند. این قفل ها انواع مختلفی دارند که کارکرد هر کدام بر اساس مکانیسم های آنها متفاوت می باشد. بهتر است اگر قفلی را انتخاب می کنید قفلی باشد که دارای بهترین کارکرد باشد معمولا قفل های سیلندری قدرت بسیار بالایی دارند و دوام آنها نسبت به نمونه سنتی قفل های برقی بیشتر است. این قفل ها به صورت کلی ایمن هستند، اما می توانید به آنها چراغ هشدار هم اضافه کنید تا زمانی که درب باز می شود متوجه شوید. می توانید از قفل های برقی استفاده کنید که هوشمند باشند و به وسیله کارت باز می شوند. این قفل ها اصولا یک نوع دستگاه کنترل عبور هستند که در بعضی از مدل های آن به صورت کاملا هوشمند طراحی می شوند وکاملا ضد سرقت هستند. اگرچه هزینه خرید این قفل ها ممکن است کمی بیشتر باشد، اما بر خلاف قفل های زبانه ای به هیچ وجه قابل شکستن نیستند. همچنین کلید هایی که برای این قفل ها ساخته شده است کاملا مخصوص به خود آنها است و ساخت این کلید ها برای هر کسی امکان پذیر نیست. می توانید به راحتی این قفل ها را به آیفون تصویری متصل کنید وکنترل عبور و مرور را از منزل انجام دهید.

بهترین قفل برقی

معایب استفاده از قفل برقی درب

قفل های برقی معایبی هم دارند. معمولا قفل های برقی هوشمند هستند و به وسیله کارت باز می شوند؛ اگر این کارت را گم کنید قفل به سادگی باز نخواهد شد. همچنین خرید این کارت ها هزینه بر می باشد و معمولا کارت های این قفل ها بسیار گران قیمت هستند. مهم ترین عیبی که در این قفل ها وجود دارد این است که برای هر دربی نمی توانید که آنها را استفاده کنید و تنها در درب های خاصی استفاده می شوند، به خصوص بر روی درب های چوبی به هیچ وجه وصل نمی شوند. برای نصب این قفل ها به درب های ضخیم نیاز دارید و معمولا چارچوب های آلمینیومی نمی توانند برای این قفل ها چندان مناسب باشند. همچنین برای درب های توخالی مناسب نیستند، زیرا معمولا درب های که توخالی هستند با گچ پر شده اند و در زمان نصب باید داخل در را خالی کنید.

اگر نیاز به مشاوره بیشتری درباره قفل های برقی داشتید میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره های 02177090676 – 02177090671 – 02177447419 در تماس باشید.

2 دیدگاه در “بررسی مزایا و معایب قفل های برقی

  1. عباس گفت:

    سلام.چندروزیه که قفل برقی ما(کاویان)یکسره شده،البته ماسیم برقشو قطع کردیم.علت چیه؟ممنون

  2. امیرمحمد نصیری گفت:

    سلام.چندروزیه که قفل برقی ما(کاویان)یکسره شده،البته ماسیم برقشو قطع کردیم.علت چیه؟ممنون

دیدگاهتان را بنویسید