اخبار

همه چیز درباره جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ لوکس

همه چیز درباره جک درب پارکینگ

جک درب در واقع تکنولوژی است که بر روی درب اتوماتیک لولایی پیاده شده تا کنترل رفت وآمد راحت تر انجام شود. با استفاده از این تکنولوژی می توانید به راحتی کنترل باز و بسته شدن درب از راه دور را داشته باشید. این جک ها اغلب برای مکان هایی استفاده می شود که کاربری مسکونی دارند. در این مقاله میخواهیم به همه چیز درباره جک درب پارکینگ بپردازیم.

به این دلیل بیشتر در مکان های مسکونی استفاده می شوند که نمی توان دائما درب را باز و بسته کرد زیرا عملا باعث خراب شدن درب می شود. البته این جک ها قابلیت استفاده بر روی درب های قدیمی را هم دارند اما درب باید توان استفاده از  جک را داشته باشد در غیر این صورت تحمل وزن جک را ندارد و پس از مدتی باعث کج شدن لولای درب می شود.

از جک برای درب های لولایی هم استفاده می شود اما از آن جهت که در ابتدا برای درب های پارکینگی استفاده شده اند با این نام معروف شده اند و البته کاربرد بیشتر آنها هم برای درب پارکینگ می باشد.

جک درب پارکینگی

مزایای استفاده از جک درب پارکینگی:

بی شک بجز سهولت استفاده که این جک ها به ارمغان می آورند، مزایای دیگری هم به همراه دارند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تولید سر و صدا در هنگام باز و بسته کردن درب
  • دارای موتور قدرتمند
  • قابلیت باز و بسته کردن درب به دو روش
  • امن بودن برای درب های ضد سرقت پارکنیگی
  • مقاوم بودن به شرایط جوی هوا و میزان رطوبت
  • دارا بودن قطعات هوشمند برای باز و بسته کردن درب

انواع جک درب پارکینگی:

همانطور که می دانید جک درب پارکینگی انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز می توانید از هرکدام از آنها استفاده کنید. این جک ها شامل:

  • جک درب پارکینگی الکترومکانیکی:

اغلب از این جک ها در مکان هایی مانند درب ویلا ها یا مجتمع های کم جمعیت استفاده می شوند. همان طور که از اسم این جک متوجه می شوید با انرژی مکانیکی کار می کنند. در نتیجه در قطعات آن ها روغن حرکت نمی کند که باعث کاهش اصطحکاک شود. این جک درب پارکینگی بیشتر برای مکان های استفاده می شود که درب های با وزن پایین دارند.

  • جک درب پارکینگی هیدرولیکی:

نمونه بعدی از جک درب پارکینگ که بیشتر برای اپارتمان های پرجمعیت استفاده می شود، که رفت و آمد و تردد ماشین در آن ها بالا است جک درب هیدرولیکی می باشد . همانطور که متوجه شدید این جک ها با نیروی روغن باز و بسته می شوند. در نتیجه برای مکان های مناسب هستند که هم وزن درب بالا باشد و هم تردد زیادی داشته باشند. البته این جک درب پارکینگی نسبت به جک درب هیدرولیکی از قیمت بالاتری  متناسب با نوع برند برخوردار هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید