اخبار

قفل برقی هوشمند ضد سرقت

با استفاده از قفل برقی هوشمند ضد سرقت با به کارگیری از تکنولوژی های جدید امکان سرقت را تا حد بسیار زیادی کم شده است. این سیستم ها هوشمند هستند و شما امکان استفاده از این قفل ها بر روی درب های ضد سرقت و درب های معمولی را دارید. در نتیجه هم برای درب های آپارتمانی و هم نفر روی خارج از منزل می توانید از آنها استفاده کنید. از پنل اثرانگشتی؛ صفحه کلید رمزدار انگشتی و کارتخوان در کنار نرم افزار های هوشمند بر روی این مدل از قفل های الکتریکی استفاده شده است تا بالاترین سطح امنیت و کارایی در کنار زیبایی نمونه های مختلف این قفل ها وجود داشته باشد.

قفل برقی هوشمند

استفاده آسان از این قفل ها باعث شده که بدون تغییر درسیستم قفل ها و ظاهر درب به راحتی بر روی تمامی درب ها وصل شوند. بهترین استفاده از این قفل ها بر روی درب های معمولی فلزی می باشد.

کاربرد های قفل برقی هوشمند ضد سرقت

قابلیت دسترسی، کارت رمز، رمز عددی و ریموت کنترل یا کنترل از راه دور و نرم افزار هوشمند که قابلیت نصب بر روی گوشی های موبایل دارد.

نصب سریع و آسان به سادگی مانند قفل های ساده

دارای کی پد، فینگرپینت و وایرلس جهت سهولت در نصب

قابلیت عملکرد توسط ساعت های هوشمند

بدون نیاز اتصال به برق شهری یا آداپتور ها

قابلیت استفاده از کلید های مکانیکی در موارد اضطراری

دستگیره قفل برقی هوشمند

با استفاده از این قفل ها می توانید از سیستم کارتخوان به جای کلید استفاده نمایید در نتیجه امکان استفاده از کلید کمتر می شود. شما می توانید به راحتی با استفاده از کارت های RFID مخصوص این سیستم را برای تمامی اعضای خانواده فعال کنید. همچنین امکان باز شدن این درب ها با کلید های معمولی وجود ندارد و نمی توانید چندین کلید را بر روی آنها امتحان کرد. دستگاه کارتخوان این دستگاه ها می تواند به صورت مخفی هم کارگذاشته شود.

قفل برقی هوشمند ضد سرقت برای درب مغازه ها

معمولا کرکره های معمولی وسیله خوبی برای محافظت از درب مغازه ها نیستند و نمی تواند به طور کامل حفاظت درب ها را تامین کنند در نتیجه در کنار آنها از یک قفل برقی هوشمند استفاده می شود. این قفل ها به راحتی می توانند امنیت درب های فروشگاه های بزرگ مانند طلافروشی ها را تامین کنند. قیمت این محصولات با توجه به برند های آنها متفاوت است اما اصل مهمی که وجود دارد مقرون به صرفه بودن آنها در مقابل محافظت دائمی می باشد.

جاکلیدی قفل هوشمند

مزایای استفاده از قفل برقی هوشمند ضد سرقت

همانطور که می دانید استفاده از این قفل های برقی مزایای و معایب خاصی را در پی دارد. یکی از مهم ترین مزیت های آنها این است که نیاز ندارید همیشه کلید یدک را در منزل نگه دارید و می توانید به جای کلید یدک از اثر انگشت یا کارت های RFID و رمز عبور استفاده کنید. همچنین با استفاده از این سیستم می توانید زمان دقیق رفت و آمد پرسنل را زیر نظر داشته باشید. اما توجه کنید که می توانید این سیستم قفل برقی هوشمند را به پلیس هم متصل کنید تا در صورت وارد کردن رمز اشتباه شما و پلیس به سرعت مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید