اخبار

بهترین جک درب پارکینگ

برندهای مختلفی از بهترین جک درب پارکینگ در بازار موجود می باشد. این برندها از جک های ایرانی تا جک درب های ایتالیایی و چینی متفاوت می باشد؛ که ممکن است در زمان خرید بهترین جک درب پارکینگ برای مشتری ها سردرگم کننده باشد.

نکات مهم در خرید جک درب پارکینگی

  • تعداد تردد روزانه از درب پارکینگ
  • مکان و موقعیت نصب جک درب پارکینگ
  • موقعیت دربی که باید جک درب پاریکینگ بر روی آن نصب شود.
  • وزن و ابعاد درب پارکینگی که می خواهیم جک درب را به آن متصل کنیم.
  • یکی از عوامل مهمی که حتما باید به آن دقت کنید داخل بازشو یا خارج بازشو بودن درب می باشد.
  • بوجه مالی فردی که می خواهد جک درب را بخرد.

بهترین مارک جک درب پارکینگ هیدرولیکی

تاثیرات رفت وآمد بر انتخاب بهترین جک درب پارکینگ

همانطور که می دانید تعداد واحد در یک مجتمع با تعداد تردد رابطه مستقیم دارد. هرچقدر که تعداد تردد بیشتر باشد مسلما روان بودن جک درب حرف اول را در رفت و آمد می زند. مثلا برای درب هایی که رفت و آمد زیادی دارند، باید از جک درب های هیدرولیکی استفاده کنید که در آنها از نیروی روغن برای باز و بسته کردن درب استفاده می شود یا برای درب هایی که سنگین هستند باید از جک های مکانیکی استفاده کنید. زیرا جک های هیدرولیکی تنها تا 200 کیلو برای هر لنگه درب را می توانند تحمل کنند.

مثلا برای ساختمان هایی که تنها در حدود 6 واحد می باشد و کمتر از روزی 20 بار رفت وامد دارند، جک های زیر 1 میلیون تومان هم می تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد. از بهترین جک درب پارکینگ ایرانی که برای این نوع ساختمان ها توصیه می شود، میتوان به جک پارکینگ یوتاب، جک پارکینگ سیماران، جک پارکینگ سوزوکی و … اشاره کرد. البته در این حالت هم باید به وزن درب پارکینگ توجه کنید.

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگی مناسب برای ساختمان های پرتردد

اما برای واحدهای که تعداد تردد بیشتری دارند، باید جک هایی با قدرت بیشتر را خریداری کنید. این جک های هیدرولیکی به تبع گران تر هم هستند و هزینه ای در حدود 1.200.000 تومان تا 2.700.000 تومان را شامل می شوند. در قدیم جک درب پارکینگ های مانند جک نایس و جک فک بسیار پرطرفدار بودند و معمولا درب های که به جک هیدرولیکی نیاز داشتند، از این برند ها به عنوان جک درب پارکینگ استفاده می کردند، اما امروزه بهترین جک درب پارکینگ هیدرولیکی جک درب برقی v2 می باشد. این برند جک درب پارکینگ دارای دو مدل جک درب پارکینگ کالیپسو و جک درب پارکینگ پروتکو می باشد، تا به حال این دو مدل از برند v2 توانسته اند به عنوان بهترین جک درب پارکینگ هیدرولیکی در بازار بیشترین سهم خرید را به خود اختصاص دهند.

جک هیدرولیکی پارکینگ

مزایای جک درب پارکینگ برند v2

  • مدار فرمان پیشرفته و lcd با امکانات بسیار پیشرفته که بر روی این مدل بسته شده است.
  • برگشت خودکار جک درب پارکینگ v2 در صورتی که جک با مانع برخورد داشته باشد.
  • کورس حرکت بالا (این ویژگی برای درب های با طول زیاد مناسب می باشد.)

معایب جک درب پارکینگ برند v2

  • این مدل به دلیل اینکه تعداد زیادی طرفدار در بازار داشته است، تعداد زیادی هم مدل فیک آن وارد بازار شده است.
  • گارانتی که جک درب پارکینگ v2 دارد یک گارانتی با امکانات تقریبا متوسط می باشد.

 

در پایان اگر نیاز به مشاوره بیشتر در این باره دارید میتوانید با کارشناسان شرکت تک درب به شماره 02177132052 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید