اخبار

تعمیر و عیب یابی جک درب پارکینگ در تهران

خرابی جک درب پارکینگ

همانطور که می دانید جک درب پارکینگ به دلیل اینکه در معرض باز و بسته شدن های مکرر قرار می گیرد، احتمال اینکه دچار نقص فنی شود یا مشکلاتی در قطعات جک و ریموت درب پارکینگ به وجود بیاید زیاد است. در نتیجه تعمیر جک درب پارکینگ یکی از بخش های غیر قابل انکار پس از گذشت زمان است. تمامی جک ها حتی بهترین نمونه آنها نیز پس از مدتی دچار استهلاک می شوند و نیاز دارید که تعمیراتی بر روی آن انجام دهید. به همین دلیل قبل از خرید یک جک باید با مشکلات احتمالی آن آشنا شوید و تعمیرات جک درب پارکینگ را نادیده نگیرید.

خرابی جک درب

 

  1. تعمیر جکی که پس از بسته شدن به صورت خودکار باز می شود:

یکی از مشکلاتی که در جک های درب پارکینگ دیده می شود. این است که درب پس از بسته شدن دوباره به صورت خودکار باز می شود. اگر این مشکل را به تکرار ببینید نیاز است که تعمیر جک درب را شروع کنید. یکی از دلایل احتمالی این مشکلات این است که نیرو در پایین ترین حد ممکن خود تنظیم شده است. یکی از راه حل هایی که در زمان تعمیرات این قبیل جک ها انجام می دهند این است که پارامتر نیروی M Torque را تغيير دهند تا به توان مورد نظر برسانند. اغلب این روش در تعمیرات جک درب پارکینگ جوابگو است.

  1. تعمیرات جک دربی که پس از بسته شدن دوباره به صورت کامل باز می شود:

یکی دیگر از مشکلات جک که حتما باید به آن رسیدگی شود این است که پس از اینکه ریموت درب پارکینگ زده می شود اما درب دوباره به صورت ناگهانی به صورت کامل باز می شود. این مشکل برای امنیت پارکینگ بسیار خطرناک است و حتما باید تعمیر برای این جک ها انجام شود. دلایل اصلی این مشکل این است که براکت لیمیت سویچ به طور کامل درست نصب نشده است یا اینکه جهت بسته شدن درب به صورت معکوس تنظیم شده است و بسته شدن اتوماتیک درب فعال است.  برای حل این مشکل معمولا تعمیرکاران دو عمل را انجام می دهند. اینکه براکت سوئیچ را در محل مناسب نصب می کنند و هم اینکه مطمئن می شوند که درب کاملا بسته می شود و به فنر برخورد نمی کند.

  1. تعمیرات جک درب پارکینگی که هنگام باز و بسته شدن درب متوقف نمی شود:

می توان گفت این هم یکی از مشکلات اساسی در جک درب است که باید حتما تعمیر شود زیرا عملا اجازه ورود و خروج اتومبیل را نمی دهد. دلیل احتمالی این مشکل این است که دنده های رک و چرخ دنده ها درگیر هستند یا ترمینالهایSW1  SW2 از P4 به صورت معکوس وصل شده اند. در نتیجه باید حتما این بخش را هم به صورت کامل توسط تعمیرکار جک درب پارکینگ بررسی کنید. برای حل این مشکل نیاز دارید که اتصالات SW1 و SW2 را معکوس کنید تا درب دوباره به حالت عادی بازگردد.

  1. وقتی درب با مانع برخورد می کند بازگشت انجام نمی شود:

مشکل بعدی جک که باید حتما تعمیر شود این است که درب در هنگام برخورد با مانع، بازگشت ندارد. این مشکل هم به دو دلیل است یا اینکه جک در بالاترین حد نیروی خود تنظیم شده است یا اینکه جهت بسته شدن درب به صورت معکوسی تنظیم شده است. برای تعمیرات جک درب پارکینک برای این قیبل مشکلات باید جهت باز شدن مناسب جک درب پارکینگ را از منوی پارامتر ها انتخاب کنید.

ما در فروشگاه تک درب با بهترین تعمیرکاران جک درب اتوماتیک در تهران، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر کجای تهران که باشید، هستیم و از قسمت تماس با ما، میتوانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید