اخبار

لوازم جانبی موجود در پکیج جک درب پارکینگ

لوازم جانبی جک درب پارکینگ

همانطور که می دانید لوازم جانبی جک درب پارکینگ شامل اجزا مختلفی می شوند که در زمان نصب جک در پکیج آن قرار دارند. هر کدام از این متعلقات برای نصب جک ضروری هستند و در صورتی که موجود نباشند، نصب جک درب پارکینگ شما با مشکل روبه رو می شود.

این قطعات شامل قطعات مکانیکی و هیدرولیکی است که در زمان نصب جک درب اتوماتیک استفاده می شود. باید بدانید که جک درب مکانیکی و هیدرولیکی شامل اجزا مختلفی هستند اما هیچ کدام از اعضای پکیج در زمان نصب را نمی توانید نادیده بگیرید. اجزا اصلی که برای جک پارکینگ لازم است شامل:

دو عدد بازوی جک درب پارکینگ که بر روی درب وصل می شوند، مرکز کنترل جک درب پارکینگ، چراغ آلارم یا هشدار، قطعات فلزی در پکیج جک درب پارکینگ، چشمی و ریموت کنترل میباشد.

چشمی:

یکی از بخش های اصلی که در جک درب پارکینگ استفاده می شود چشمی است که بر روی مرکز کنترل قرار می گیرد. در واقع رابط اصلی ریموت برقی درب پارکینگ با جک درب، چشمی آن می باشد. این چشمی متوجه می شود که اگر مانعی وجود داشته باشد آن را شناسایی می کند تا به ان برخورد نکند. از طرفی یکی از مهم ترین مزیت های چشمی ارتباط آن با ریموت کنترل است بدون استفاده از چشمی نمی توانید مرکز کنترل را فعال کنید.

 جک درب پارکینگ پروتوکو:

یکی از جک های که برای درب پارکینگ استفاده می شود جک پرتوکو  است که لوازم جانبی آن تا حدودی شبیه به لوازم جانبی جک درب هیدرولیکی است اما در بعضی از اعضا با هم تفاوت هایی دارند. وزن این جک در حدود 4.5 تا 5 کیلوگرم است و معمولا برای درب های سنگین و نیمه سنگین استفاده می شود. سرعت این جک ها در حدود 1400G/Min است. این جک ها تازه به بازار ایران وارد شده اند در نتیجه در بعضی از اعضا با جک های مکانیکی تفاوت هایی دارند.

لوازم جانبی جک درب پارکینگ پروتوکو

مشخصات لوازم جانبی جک درب پارکینگ پروتوکو:

لوازم جانبی جک پروتوکو شامل یک جفت جک و خلاص کن، تکیه گاه ابتدا و انتهای دو بازو و پیچ های آلن است و استوانه های آنها و دو عدد ریموت کنترل برای سه دکمه که هر دکمه را می توانید به طور دلخواه برنامه ریزی کنید. ریموت های این جک ها به صورت رادیویی فرمان می دهند و عملکرد اصلی آنها مبتنی بر کارکرد جک های دیگر است. یک عدد لامپ چشمک زن و یک عدد زیرقاب و یک عدد رو قاب هم در این مجموعه موجود است که همراه با چراغ کنترل و ترانس فعالیت می کنند.

این سیستم یک سیستم دارای موتور 230 واتی می باشد یعنی در این مجموعه انرژی زیادی تولید می شود در نتیجه حرکت دادن درب های سنگین و نیمه سنگین راحت تر انجام می شود. این جک ها دارای یک عدد دروازه کنترل PBC در موتور سمت چپ خود هستند و همچنین دو عدد کلید آزاد در این سیستم قرار گرفته است که برای استفاده در هنگام قطعی برق تعبیه شده اند.

لوازم جانبی جک درب پارکینگ پروتوکو و راهنمایی های مرتبط

این دستگاه دارای دو اپراتور ادونتیج است که در کنار آن یک عدد نور چشمک زن ایمنی و کنترل FOB براي كنترل از راه دور قرار گرفته است. برنامه نویسی آسانی در این جک ها در کنار سری کامل لوازم جانبی درب پارکینگ استفاده شده است در نتیجه کپی ریموت هم راحت تر انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید