اخبار

معرفی قفل برقی هوشمند

قفل هوشمند

همانطور که می دانید قفل های برقی هر روزه در حال پیشرفت هستند، در حال حاضر نسل جدیدی از قفل برقی هوشمند به بازار آمده اند که بسیار دقیق هستند و به وسیله کلید های کامپیوتری باز می شوند. قفل برقی هوشمند نه تنها امکان سرقت را تا حدود زیادی از بین برده است بلکه رفت و امد را هم تا حدود زیادی سهولت بخشیده است. این قفل ها بسیار هوشمند هستند و بر روی آنها از سنسور های مجاورتی استفاده شده است که دارای ریموت کنترل هم می باشند. این قفل ها به وسیله ذخیره نام کاربری، کار می کنند که گاها تا 350 کاربر را هم می توانید برای این قفل ها ذخیره کنید و به همراه هر قفل تا 5 کلید از جنس برنج وجود دارد.

برای دیدن جدید ترین محصولات قفل برقی میتوانید اینجا کلیک کنید : انواع قفل برقی

از قفل برقی هوشمند برای چه جاهای می توانید استفاده کنید؟

معمولا از این قفل ها برای درب رفت و آمد استفاده می کنند البته می توان برای درب های پارکینگ هم از قفل های هوشمند استفاده کرد اما استفاده اصلی این قفل ها برای درب های نفر رو می باشد. بسیاری از قفل های هوشمند ساخت کشورهای اروپایی یا چین هستند، اما جدیدا مدل های جدیدی از قفل برقی هوشمند توسط شرکت ایرانی مانند تسا وارد بازار شده است. این قفل های درب بازکن حیاط دارای شاسی هستند که از داخل در کنار سنسورهای مجاورتی قرار گرفته اند.

کلید های قفل برقی هوشمند

در کنار این قفل ها 5 کلید از جنس برج موجود می باشد. امکان ساخت کلید های این قفل ها کمی سخت است. به همین دلیل در کنار قفل 5 عدد کلید موجود است که اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کنند. این قفل ها معمولا دو زبانه هستند و با استفاده از این کلید هر دو زبانه قفل می شود. معمولا قفل برقی هوشمند با تمامی قفل ها متفاوت می باشند به دلیل اینکه حرکت زبانه شب بند آنها در دو گام انجام می شود.

سایز این قفل ها متناسب با سایز جهانی است. همچنین به عنوان جایگزین کلید در بعضی از قفل های هوشمند می توانید از مستر کارت استفاده کنید که امکان حذف یا تعریف کارت ها ی جدید هم برای قفل برقی هوشمند وجود دارد. همچنین اگر از این قفل ها برای درب پارکینگ استفاده می کنید می توانید برای آنها ریموت برقی جدید تعریف کنید.

ریموت و کلید های قفل برقی هوشمند

نصب بدنه و پشتیبانی قفل برقی

نحوه نصب قفل های برقی هوشمند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا این قفل ها بسیار حساس هستند. و در صورتی که در آنها اختلالی ایجاد شود امکان قفل شدن و باز نشدن وجود دارد. برای نصب این قفل ها باید درب قفل را باز نمایید و بدنه اصلی قفل را توسط چهار پیچ به درب وصل نمایید.  و پیشانی مقابل آن را توسط دو پیچ به پروفایل چهارچوب وصل کنید.

فاصله 6 میلیمتر مناسب ترین فاصله برای نصب بین قفل و پیشانی قفل برقی هوشمند می باشد. معمولا این محصول برای درب های سنگین تعریف شده است ولی گاها از آنها برای درب های سبک هم استفاده می شود. بهتر است برای اینکه درب راحت تر بسته شود خار فنری را که باعث متراکم شدن فنر می شود خارج نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید